Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie zatrudni pracownika na stanowisko:
SPECJALISTA DS. GOSPODARCZYCH I REMONTÓW
WYMAGANIA:
– PREFEROWANE WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE,
– DOŚWIADCZENIE MINIMUM 1 ROK PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU.
Zgłoszenia (CV) prosimy kierować do 30 listopada 2023 r. do godz. 15.00 na adres:
Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego, 35-959 Rzeszów, ul. Chopina 30
lub pocztą elektroniczną: kadry@filharmonia.rzeszow.pl
Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia można uzyskać telefonicznie:
17 862 84 08 w. 35 i w. 16 lub 885 220 131
W zgłoszeniu ( CV) prosimy zamieścić klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji.
Przewidywany zakres obowiązków
- nadzór nad stanem technicznym budynku Filharmonii,
- sporządzanie planów inwestycji i remontów oraz planu zakupów inwestycyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z remontami i inwestycjami wraz z ich dokumentacją,
- nadzór nad stanem technicznym urządzeń znajdujących się w budynku Filharmonii (mechanizacja sceny, urządzenia wentylacji i klimatyzacji, automatyka, rozdzielnie elektryczne i inne),
- prowadzenie spraw związanych z gwarancyjnymi oraz okresowymi przeglądami budynków Filharmonii,
- zabezpieczenie mienia i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Filharmonii przed pożarem, zalaniem, kradzieżą lub innymi formami zniszczenia oraz prowadzenie spraw związanych ze szkodami wyrządzonymi na mieniu Filharmonii,
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem oraz ochroną obiektu,
- dbałość o racjonalną gospodarkę energetyczną i cieplną,
- utrzymanie w należytym porządku i sprawności instalacji elektrycznych i energetycznych, węzła ciepłowniczego, stanu oświetlenia,
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji zadań ujętych w planie finansowym, dotyczących zakupów inwestycyjnych i remontów,
- składanie deklaracji dotyczących podatku od nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z remontami instrumentów muzycznych.