Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalista ds. gospodarczych i remontów

Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie zatrudni pracownika na stanowisko:

SPECJALISTA DS. GOSPODARCZYCH I REMONTÓW

WYMAGANIA:
– PREFEROWANE WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE,
– DOŚWIADCZENIE MINIMUM 1 ROK PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU.

Zgłoszenia (CV) prosimy  kierować do 30 listopada 2023 r. do godz. 15.00 na adres:

Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego, 35-959 Rzeszów, ul. Chopina 30
lub pocztą elektroniczną: kadry@filharmonia.rzeszow.pl

Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia można uzyskać telefonicznie:
17 862 84 08 w. 35 i w. 16 lub 885 220 131

W zgłoszeniu ( CV) prosimy zamieścić klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji.

Przewidywany zakres obowiązków

  • nadzór nad stanem technicznym budynku Filharmonii,
  • sporządzanie planów inwestycji i remontów oraz planu zakupów inwestycyjnych,
  • prowadzenie spraw związanych z remontami i inwestycjami wraz z ich dokumentacją,
  • nadzór nad stanem technicznym urządzeń znajdujących się w budynku Filharmonii (mechanizacja sceny, urządzenia wentylacji i klimatyzacji, automatyka, rozdzielnie elektryczne i inne),
  • prowadzenie spraw związanych z gwarancyjnymi oraz okresowymi przeglądami budynków Filharmonii,
  • zabezpieczenie mienia i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Filharmonii przed pożarem, zalaniem, kradzieżą lub innymi formami zniszczenia oraz prowadzenie spraw związanych ze szkodami wyrządzonymi na mieniu Filharmonii,
  • prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem oraz ochroną obiektu,
  • dbałość o racjonalną gospodarkę energetyczną i cieplną,
  • utrzymanie w należytym porządku i sprawności instalacji elektrycznych i energetycznych, węzła ciepłowniczego, stanu oświetlenia,
  • sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji zadań ujętych w planie finansowym, dotyczących zakupów inwestycyjnych i remontów,
  • składanie deklaracji dotyczących podatku od nieruchomości,
  • prowadzenie spraw związanych z remontami instrumentów muzycznych.

LINK DO FORMULARZA